keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Tuotteen tasainen laatu

Tuotteen tasainen laatu on kokemuksellinen tuotelaatu, joka säilyy eri asiakkaiden kokemuksena tuotteen eriaikaisissa ja toistuvissa käyttötilanteissa. Tuotteen tasainen laatu luo luottamuksen yrityksen brandiin. (Valvio 2010, 55–58.)

Tuotteen tasainen laatu vaikuttaa myyntitilanteessa ostopäätöstä puoltavasti. Asiakas tekee ostopäätöksen tunteidensa perusteella. (Valvio 2010, 57–58.)

KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.