Sitoutuneisuushenkisyys on asiakasrajapinnan vuorovaikutusominaisuus, joka koostuu asiakeskeisyydestä, asiakasvastuullisuudesta ja organisaatioyhteisöllisyydestä. Sitoutuneisuushenkinen henkilö toteuttaa organisaationsa tavoitetta teoillaan tässä hetkessä. (Valvio 2010, 42–43.)
Sitoutuneisuushenkinen henkilö pyrkii organisaation asiakastarvevasteen toteutumiseen ja hyödyntää organisaation resursseja asiakkaiden ja organisaation hyvinvoinnin kasvattamiseen. Sitoutuneisuushenkisyyden vastakohta on sekaantuneisuushenkisyys. (Valvio 2010, 42–43.)
KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.
keskiviikko 28. heinäkuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.