Sisäinen palvelu on vuorovaikutusrajapinta, joka sijaitsee organisaatiossa toimivien henkilöiden välillä. Ulkoisen palvelun laatu on korkeintaan sisäisen palvelun laadun tasolla. (Valvio 2010, 75–76.)
Organisaation toiminnan tehokkuuden ja asiakaspalvelun kannalta on edullista, että työntekijöiden kesken vallitsee arvostus työtehtävästä huolimatta. Sisäisen palvelun tulee tukea ulkoista palvelua. (Valvio 2010, 76–79.)
KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.
keskiviikko 28. heinäkuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.