keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Hyvä palvelu

Hyvä palvelu on asiakasrajapinnassa ilmenevä laatutekijä, joka ilmenee huomaamattomana perushuomaavaisuutena. Hyvän palvelun toteuttajalla on vaistomaista tilanneherkkyyttä. (Valvio 2010, 84–85.)
”Hyvä palvelu: huomaan, kun näen sen” (Valvio 2010, 85–86).
Hyvä palvelu jättää asiakkaalle hyvän mielen koko palvelutapahtumasta. Yrityksen käyttävät laatukäsikirjoja jotta palvelun laatu olisi hyvä kaikille asiakkaille kaikkina ajankohtina. (Valvio 2010, 86.)

KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.