keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Palveluhenkisyys

Palveluhenkisyys on asiakasrajapinnan vuorovaikutusominaisuus, joka koostuu aitoudesta, asiakkaan arvostuksesta, avoimuudesta, luonnollisuudesta, myönteisyydestä ja rehellisyydestä. Palveluhenkisyyden tulisi olla aitoa, koska teeskennelty palveluhenkisyys saa asiakkaan epäluuloiseksi. (Valvio 2010, 38–39.)

Palvelutehtävää suorittavan henkilön tulisi aina pystyä löytämään asioista myönteiset puolet. Suurin osa asiakkaista ei ole ”kusipäitä”. (Valvio 2010, 39.)

KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.