keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Aito asiakasnomi

Aito asiakasnomi on asiakasrajapinnan työntekijä, joka nauttii työstään, on innostunut ja nöyrä sekä tuntee arvonsa. Asiakasnomi kohtaa asiakkaansa täydellisen ammattitaitoisena edustamansa tuotteen ja vastuullisena edustamansa yrityksen puolesta. (Valvio 2010, 48–49.)

Asiakasnomi ei nöyristele, ylpeile tai käyttäydy sopimattomasti. Asiakasnomi toteuttaa työllään asiakkaan odottaman asiakaslisäarvon ja (yleensä myös) ylittää sen. (Valvio 2010, 48–49.)

KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.