keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Palaute organisaatiossa

Palaute organisaatiossa on organisaatiossa toimivien henkilöiden toisilleen antama henkilökohtainen myönteinen tai korjaava palaute. Merkityksellinen palaute sisältää palautteen kohteelle merkityksellistä sisältöä. (Valvio 2010, 93–97.)

Palaute organisaatiossa voi tapahtua organisaatiotason sisällä, organisaatiotasolta ylöspäin tai organisaatiotasolta alaspäin. Korjaava palaute (moite) tulee antaa kahden kesken (face to face), reilusti, syyttelemättä ja välittömästi. (Valvio 2010, 93–101.)

KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.