tiistai 27. heinäkuuta 2010

Palvelun tärkeä hetki

Palvelun tärkeä hetki on asiakasrajapinnan vuorovaikutustilanne, jolla voidaan lisätä asiakkaan tuntemaa tuotteeseen liittyvää arvonlisää ja asiakastyytyväisyyttä. Tärkeät hetket palvelussa ovat vuorovaikutustilanteen ensihetki ja loppuhetki. (Valvio 2010, 142-145.)

Ostotapahtumaan johtamattomassa asiakaskontaktissa olisi kyettävä osoittamaan olevansa iloinen asiakaskäynnistä ja edelleen se, että uudesta asiakaskäynnistä tullaan olemaan yhtä iloisia. Asiakasrajapinnassa työskentelevä henkilö on läsnä vuorovaikutustilanteessa yksin asiakkaalle koko palvelu- ja myyntiprosessin ajan. (Valvio 2010, 143-145.)

KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. 2010. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.