”Pysyvä asiakas on asiakas, joka käyttää yrityksen palveluja kolme kertaa tai useammin” (Valvio 2010, 69).Kyky kuunnella asiakasta organisaation kaikilla tasoilla on tärkein asiakaslähtöisyyden tekijä. Kuunteleva organisaation edustaja on läsnä vuorovaikutuksen aikana. (Valvio 2010, 73–74.)
Yrityksen toiminta perustuu pysyvien asiakkuuksien luomiseen, koska pysyvä asiakas on taloudellisesti kannattava. Yrityksen palvelujen käyttämistä tulee käyttää joka kerta luodun luottamuksen vahvistamiseen. (Valvio 2010, 69.)
KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.