keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Mestariasenne

Mestariasenne on (myönteinen) elämänasenne, johon kuuluu mm. kyky kantaa henkilökohtaista vastuuta organisaation ja yhteisön toiminnasta, halu oppia uusia asioita ja kehittää uusia henkilökohtaisia toimintamalleja sekä toimimattomien kommunikointimallien korvaaminen toimivilla. Mestariasenteella toimiva henkilö suhtautuu myönteisesti muihin ihmisiin. (Valvio 2010, 38–41.)

Mestarit keskittyvät myönteisiin asioihin, ratkaisujen löytämiseen ja vaikeuksien antamiin mahdollisuuksiin. Asiakkaiden tarpeita täyttävien henkilöiden tulisi aina pyrkiä löytämään asioiden myönteiset puolet. (Valpio 2010, 38–39.)

KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.