keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Totuuden hetki

Totuuden hetki on asiakasrajapinnan tapahtuma, jonka aikana asiakas kohtaavat asiakastyöntekijän. Totuuden hetki mittaa organisaation tuotteen laadun sen jokaisella mittarilla. (Valvio 2010, 86.)
"Totuuden hetki, johda sinä meitä, / etsiessämme asiakastyytyväisyyden teitä" (paidaton juoksija oulu).
Tärkeimpien asiakastyöntekijöiden tulisi kohdata asiakas laadukkaasti, hyvällä mielellä ja myönteisellä asenteella. Totuuden hetken aikana asiakas suorittaa arvion yrityksestä sen jokaisella tasolla. (Valvio 2010, 86.)

KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.