Asiakashenkilön rooli on asiakasrajapinnassa tapahtuva tuotteen kokemuksellista laatua tukemaan tarkoitettu asiakkaan asiakashenkilölle sanattomasti asettama esiintymistaito-odotus. Asiakashenkilö koetaan kuvastavan organisaatiota ja sen tuotteen laatua. (Valvio 2010, 107–116.)
Sanaton viestintä kertoo asiakashenkilön suhtautumisesta organisaatioon ja sen tuotteisiin sekä vaikuttaa vuorovaikutustilanteen ilmapiiriin. Asiakashenkilön tärkein rooliodotus on ystävällisyys. (Valvio 2010, 115–116.)
KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.
keskiviikko 28. heinäkuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.