keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Tuotteen kova laatu

Tuotteen kova laatu on tuotelaatu, joka syntyy organisaatiossa mitattavissa olevien tekijöiden kautta kussakin palvelutilanteessa erikseen. Tuotteen kovaa laatua on helppo jäljitellä. (Valvio 2010, 79–81.)

Tuotteen kovaa laatua ovat mm. aika, koneet, laitteet, määrä, prosessi ja voittoprosentti. Tuotteen kovan ja pehmeän laadun tulisi olla keskenään tasapainossa. (Valvio 2010, 79–81.)

KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.