keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Asiakashenkilön roolin tahdistus

Asiakashenkilön roolin tahdistus on asiakasrajapinnassa tapahtuva esiintymisen osa-alueiden mukauttaminen niin, että asiakas kokee vuorovaikutustilanteessa yhteenkuuluvuutta asiakashenkilön kanssa. Asiakashenkilö tekee aloitteen vuorovaikutuksesta ja roolin tahdistus ei saa olla epäkorrekti ja liioiteltu. (Valvio 2010, 120–121.)

Asiakashenkilön roolin tahdistus on tietoisesti suoritettava roolisuoritus. Rakastavaisten välinen käyttäytymisen tahdistus on vaistonvaraista. (Valvio 2010, 120–121.)

KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.