Asiakastyöntekijän tilannetietoisuus on asiakasrajapinnan toteuttajan kyky toimia tilanteen edellyttämällä tavalla niin, että kaikkien asiakkaiden tarpeet tulevat tasapuolisesti täytettyä. Tilannetietoinen asiakastyöntekijä näkee palvelun kokonaistilanteen ja voi joustaa mm. asiakkaiden kuuntelemisesta silloin, kun esim. asiakaspalvelun nopeus on tilanteessa ensiarvoinen. (Valvio 2010, 83–84.)
KIRJALLISET LÄHTEET:
Valvio, Timo. Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen. Hämeenlinna: Helsingin seudun kauppakamari. ISBN 978-952-246-030-1. Saatavuus OAMK Liiketalouden yksikön kirjasto.
keskiviikko 28. heinäkuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.